Artikel 1 - Webshop
1.1 De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. KvK nummer; 63171368. BTW nummer: NL209797551B01 Onze contactgegevens kunt u vinden op de website.
1.2 Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.3 Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.4 De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.5 Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord.
1.6 U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt dan regelmatig op de hoogte gehouden van onze aanbiedingen.

Artikel 2 - Bedenktijd
2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking.
2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn oorbellen in verband met hygiëne. De producten dienen te worden geretourneerd in originele staat.
2.4 Verzendkosten die de koper heeft betaald bij aanschaf worden alleen terug betaald wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd. Word er een deel terug gestuurd worden de verzendkosten niet terug betaald. Verzendkosten voor het retourneren zijn altijd op kosten van de koper.

Artikel 3 - De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en wanneer de klant een betaling heeft voldaan via overboeking, Paypal, iDeal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan wordt de bestelling als vervallen beschouwd en niet meer verzonden. Bestellingen worden alleen verzonden als de betaling is ontvangen. Achteraf betalen is niet mogelijk.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.

Artikel 4 - De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.3. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.
4.4 Bij eventuele verkeerde prijzen is de verkoper niet verplicht om het product te leveren. Dit gaat echter om groter verschillen zoals - bedragen. Bij kleine prijsverschillen is de verkoper verplicht om uit te leveren.

Artikel 5 - Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie per mail of social media aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4. Op verbruiks- en gebruiksproducten zoals sieraden kunnen wij slechts een beperkte garantie bieden. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons

Download algemene voorwaarden

Artikel 1 - Webshop
1.1 De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar
wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. KvK nummer; 63171368. BTW nummer:
NL209797551B01
Onze contactgegevens kunt u vinden op de website.
1.2 Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw
persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan
u vragen.
1.3 Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te
doen bij de politie.
1.4 De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om
zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd
door een klant.
1.5 Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien.
Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers
u graag te woord.
1.6 U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt dan regelmatig op de
hoogte gehouden van onze aanbiedingen.

Artikel 2 - Bedenktijd
2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u
binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan
ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de
verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een
betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde
bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de
originele verpakking.
2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden.
Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn
oorbellen in verband met hygiëne. De producten dienen te worden geretourneerd in
originele staat.
2.4 Verzendkosten die de koper heeft betaald bij aanschaf worden alleen terug
betaald wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd. Word er een deel terug
gestuurd worden de verzendkosten niet terug betaald. Verzendkosten voor het
retourneren zijn altijd op kosten van de koper.

Artikel 3 - De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant
heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en
wanneer de klant een betaling heeft voldaan via overboeking of Paypal, of wanneer
een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 8 dagen
is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar
geworden van het betreffende product.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het
invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene
voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te
komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een
herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan wordt de bestelling als
vervallen beschouwd en niet meer verzonden. Bestellingen worden alleen verzonden
als de betaling is ontvangen. Achteraf betalen is niet mogelijk.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke
bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht,
wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren.
Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode
leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het
verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde
aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale
aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel
ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat
zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat
u dat niet wilt.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in
Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in
rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het
product overgaat.

Artikel 4 - De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De
kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden
zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens
uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan
u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt
de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.3. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt
u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 - Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie per mail of social media aan
ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan
met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het
product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product
onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden.
Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo
specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel
en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze
mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De
afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een
uitstekende service voorzien.
5.4. Op verbruiks- en gebruiksproducten zoals sieraden kunnen wij slechts een
beperkte garantie bieden. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect
ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons